درنگ نامه

هرگاه در کاری که برایت پیش آمده است احتیاج به مشورت پیدا کردی ابتدا آن را با جوانان در میان بگذار؛ زیرا جوانان تیز هوش تر و از سرعت حدس بیشتری بر خوردارند٬ سپس درباره ی آن با میان سالان و پیران رایزنی کن تا عیبش را بیابند و نیکش را برگزینند؛ چرا که آنان از تجربه بیشتری برخوردارند. منبع : شرح نهج البلاغه لابن ابی الحدید ٢٠/٣٣٧

درنگ نامه

هرگاه در کاری که برایت پیش آمده است احتیاج به مشورت پیدا کردی ابتدا آن را با جوانان در میان بگذار؛ زیرا جوانان تیز هوش تر و از سرعت حدس بیشتری بر خوردارند٬ سپس درباره ی آن با میان سالان و پیران رایزنی کن تا عیبش را بیابند و نیکش را برگزینند؛ چرا که آنان از تجربه بیشتری برخوردارند. منبع : شرح نهج البلاغه لابن ابی الحدید ٢٠/٣٣٧

درنگ نامه

با سلام خدمت شما ، هدف از این وبلاگ ایجاد لحظه ای تامل بر روی مسائل جاری زندگی است پس می توانیم با اندکی درنگ نسبت به مسائل روزمره ، زندگی را این بار با هم و از دریچه ای دیگر بنگریم .

آخرین نظرات
  • ۱۲ اسفند ۹۵، ۱۰:۱۸ - محمد
    سلام

فقط می توانم تشکر کنم !!! همین !!!

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ق.ظ


- تشکر می کنم از خدا به خاطر اینکه هنوز زندگی تو شهرم جریان داره . نعمت بهتر از این . تشکر به توان بی نهایت

- تشکر می کنم از همه ی دوستانی که گفتند فقط بلدی انتقاد کنی !  پیشنهادی نداری ؟ چیزی دیگه نمی تونی بگی ؟ اینجا خونساره ! مواظب خودت باش ! به ضررت تموم میشه ! کار بت نمیدن ! زن بت نمیدن ! و ........

- در همین راستا ضمن تشکر از همه ی دوستان ، در پاسخ می گم بیشتر نقدام متناسب با عقل و درک و توانم ، همراه با پیشنهاده . ولی چشم . در این پست فقط می خوام تشکر کنم . تا ان شالله کسی از ما نرنجه ! فقط تشکر و تشکر !!!


( کسی به خودش گرفت دیگه مشکل حتما از خودشه ! ما که فقط تشکر کردیم و برای این که ریا نشه اسم اونایی رو که شک داشتم راضیند یا نه رو نیووردیم . تازه برا قشنگی کار ، کلمه ی تشکر رو سبز کردیم که یهو دیدم بعضیاش قرمز شد ! هرچی ور رفتم نتونستم درستش کنم . به بزرگی خودتون ببخشید . عوضش تنوع رنگی شد و باعث میشه  خسته کننده نشه . ان شالله خدا از هممون قبول کنه)


- ماشاالله انقدر اتفاقات گل و بلبل در این چند وقت افتاده که هرچی تشکر کنیم بازم کمه !


- تشکر می کنم از همه ی دوستان ، همشهریان ، بزرگان شهر و مخصوصا جوانان عزیز که این چند وقت ما رو با نظرات سازندشون مثل همیشه حمایت و تشویق کردند ، خصوصا در مورد بحث جاده ی مالگاه و پیشنهاد محرم . بسیار ممنون


- و بازم تشکر می کنم از عده ی معدود و انگشت شماری از همشهریان و معتمدین محل که حسابی از خجالتمون درومدند و تشکر ویژه ای درمورد بحث جاده ی مالگاه از حقیر داشتند !


- تشکر می کنم از همین عزیزان که هنوز نمی دونند دیدگاه چیه ؟ نظر شخصی چیه ؟ نظر خصوصی چیه ؟ نقد و پیشنهاد کیلویی چنده ؟


- و بازم تشکر می کنم از همین عزیزان که اینها رو که نمی دونند بماند ، نامه ای رو که اصلا نخوندن در موردش الکیم حرف میزنن ! این هم بهتره که بماند !


- تشکر می کنم از شما هم محلی عزیز که با تلفن زدن به پدر و پیام و پسقام به انواع و اقسام فامیل دور و نزدیک و نه با زدن یه تلفن عادی به خودم ، حسابی ما رو در مورد نقد و پیشنهاد ج ا د ه ی م ا ل گ ا ه ، مورد نوازش قرار دادین و البته مقصر ! و خواستین سریعا توبه کنم و عذر خواهی ! تشکر از راهنماییتون ! به جا بود !


- تشکر می کنم از برخی  از عزیزان که حسابی در محل چو انداختین که حقیر زد دینمو و کافر ! ضد امام حسینمو و نادان ! کودکی هستم نوپا و ناشی ! من را چه به این غلطا ! و الی ماشالله افاضات ریز و درشت !

طرح برای امام حسینه ! ساکت باش ! آقا حسابی تشکر ! چشم ساکت هم میشیم ! مگه راهی دیگم داریم !!!


- تشکر می کنم از شما که می پندارید امام حسین فقط ماله شیش روزه و غذا دادن ! نمی دونید حسین (ع) کشته شد چون حق را می گفت و می پیمود ! اونچه رو می دید بیان می داشت و از کسی نمی ترسید . زیر بار زور نرفت و به فکر منافع شخصیشم نبود . چون راهش حق و منطقی بود .


- راستی از شما کارمند گرامی هم بسیار بسیار متشکرم که نامه ی شخصیم رو ، پیش آنان که نباید می گشودید ، گشودید و ما رو در جهنم یک ماهه فرو بردید ! ان شالله که از سر قصد بوده باشد وگرنه حقیر راضی نخواهم بود .

باز هم بسیار متشکرم


- بازم تشکر می کنم از شما چند نفرکه به من ثابت کردین راه و هدف و حرفهایم درست بوده و منطقی ! آخه قبلش یکم شک داشتم که بحمدلله برطرف شد . ممنون .


- تشکر می کنم از کلید خوردن پروژه عظیم و کارشناسی شده و دقیق و بسیار مورد نیاز جاده ی مالگاه . آن هم در چند روز عزاداری مردم شهر و در هوایی بارانی ! این نشون از همت والای عزیزان داره و نیاز مبرم مردم به این پروژه !

 فقط نمی دونم چرا انقدر بی سروصدا و سریع ؟! یکم یواشتر ! بابا سایتای خبریمونم عقب موندند از پوشش این اتفاق فرخنده !


- تشکر می کنم از شما منتخب عزیز که گفتین نامتو بلند تو جمع خوندم ، بعد یکی از همون حضار به من گفت اصلا نگفتند موضوع دقیق نامت چیه تا چه برسه به خوندن ! بابا این همخوانیتون منو کشته !


- تشکر می کنم از خودم که حرفو راحت گفتم . و خوشحالم روزی در جواب سوال فرزندم : « وقتی که عکس آقای معصومی از باغای زیبای مالگاه رو داره میبینه ، و بهم میگه بابا اینجا کجاست ؟ و من جوابی نخواهم داشت که بگم ، چون در اون زمان دیگه عکسای قشنگ ایشون عینیتی ندارن ، ناچارم حقیقت را بگم و او مرا سرزنش خواهد کرد از اینکه اینطور میراث چن هزار سالتو نگه داشتی و به دستم رسوندی ؟! » میتونم سرم رو بالا بگیرم و بگم بابا من و عده ی بسیار محدودی به وظیفمون تا حد توانمون عمل کردیم ولی بقیه ساکت موندند و حق رو ندیدند ! اگه حرفشونو می گفتن الان تو و امثال تو شاکی نبودین ! برو اونا رو سرزنش کن !!!


از این همه تشکر که بگذریم ، می رسیم به تشکرات ویژه ی دیگه :


-  تشکر می کنم از حاج حسن شفعتی که هنوز نامه ی ارسالی حقیر در مورد پیشنهاد محرم به 24 ساعت طول نکشیده و درحالی که تازه از سفر پی در پی اصفهان و تهران رسیده بودند ، به ما زنگ زدند و ما رو فراخوندند . این یعنی توجه به جوون . یعنی یادش نرفته اقشار مختلف جامعه رو . یعنی معرفت . یعنی  کار درست بودن .  بیخود نیست که دوسش دارند مردم . حاج حسن یدونه ای


- و اما تشکر می کنم از شیش ارگان دیگه ای که همین نامه به دستشون رسید و خوندند و کمتر درگیر حجم کاری فرماندار یک شهرستان بودند ، تازه بعضیاشونم بسیار مرتبط تر به موضوع نامه بودند، و بعضیاشونم بسیار شعار حمایت از جوان و ایده ی جوان و .......اینا سر میدند ، ولی نگفتند چی گفتی ؟! اصلا کی هستی ؟! میشه یا نمیشه ؟! این یعنی توجه زیاد به جوان !!! یعنی توجه مافوق تصور به ایده ی درست یا غلط یک جوان !!! یعنی درک ذوق و شوق جوان و ..........!!!

 البته هدف حقیر هم شناختن بیشتر افراد بود نه چیز دیگه ای .


- تشکر می کنم از اعضای شورای شهر بابت فعال کردن دوباره ی کمیته های مختلف مردمی و به روز کردن سایت شورای  .


- همینجا تشکر می کنم از دفتر امام جمعه ی محترم بابت عدم به روز رسانی سایت دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان خوانسار . خواب سنگین زمستونی سایت همچنان ادامه داره ! حتما نیازی به اطلاع رسانی در فضای مجازی نیست ؟! شاید فضای مجازی مهم نیست ؟! شایدم نیروی انسانی برای این کار محدود است ؟!


- تشکر می کنم از دفتر ستاد راهبردی سپاه پاسداران ناحیه ی خونسار بابت را اندازی کمیته های نخبگان شهرستان خونسار در هشت حوزه ی مختلف . ان شالله از همه ی نخبگان شهر با دیدگاههای مختلف اجتماعی ، سیاسی و... دعوت به عمل بیاد و ادامه دار باشه نه سربند کنی و موقت و جهت گزارش رد کردن !


- تشکر می کنم از هیئاتمون که پول زیاد داد به مداح غریبه تا سه ساعت براشون بخونه ولی نتونست یه روز از بانوان عزادار پذیرایی کنه ! نتونست زیر ساختای هیئات رو درست کنه ! نتونست مشکل فلان جای محل رو مرتفع کنه ! نتونست تنگه ی هرمز محل رو برداره ! و..........


- تشکر می کنم از دست اندر کاران نمایشگاه عکس اهل حرم خصوصا جوانان عزیز ، بالاخص آقایان معصومی و رفعتی ، که باعث شدن برخیا رو که نمی شناختیم در این چند روز محکی بزنیم اساسی !


- تشکر می کنم از مجموعه ی شهرداری و شخص شهردار بابت حمایت همه جانبه جهت برگزاری نمایشگاه عکس اهل حرم توسط جوانان شهر .


- تشکر می کنم از همه ی مردم . چه ساکن خونسار چه مهمان . بخاطر این همه اظهار لطف و تشکر و حمایت و درخواست بابت برگزاری بهتر و بیشتر همچین نمایشگاههایی . و تشکری پیشاپیش از مسولین بابت اجابت نظر و درخواست مکرر مردم . ان شالله


- تشکر می کنم از صحبتهای قشنگ حاج حسن شفعتی در روز افتتاح نمایشگاه عکس اهل حرم ( جوانان ما پاک اند و درست کار و حسینی . اینها همانهایی هستند که روز خونسارو می گیرند و الانم شب توی سرما میاند مقدمات عزای امام حسین (ع) رو می گیرند . این جوونا چیزی کمتر از جوونای اول انقلاب و جبهه ندارند  و.....) جناب فرماندار ممنون . همین چیزهای ریزه که باعث میشه بگیم : حاج حسن شفعتی دوستت داریم .


- تشکر می کنم از تمام مسولین محترم ، خصوصا جناب ...... و جناب.........که با توجه به دعوت و ارتباط مسئولیت کاریتان با نمایشگاه عکس اهل حرم ، در روز افتتاحیه که افتخار ندادید یه سر به ما بزنید هیچ ، افتخار ندادید در مدت دوارده روز برپایی نمایشگاه از حضور گرمتان در آن هوای سرد و غریب استفاده کنیم ! البته می دانیم در مورد حمایت جوانان زیاد حرف میزنید . ولی می دونیم اینها همش شعاره !


- تشکر می کنم از شما مسئول عزیز که بعد از روزها انتظار بالاخره به نمایشگاه عکس اومدین ، ولی ای کاش نمیومدین ! تو دو دیقه همه چیز رو دیدین بماند ، دقت نکردین بماند ، تشکر درست و حسابی نکردین بماند ، نظری سازنده ننوشتین بماند ، در آخر آدرس دستشویی ازمان گرفتین !     

باز هم بماند !!!


- تشکر می کنم از مردم حسینی شهرم که بار دیگه تو عزای سالار شهیدان سنگ تموم گذاشتند . اجر همشون با سید الشهدا....


- تشکر می کنم از آشپز هیئات ابوالفضل بابت این آبگوشتای خوشمزش اونم تو سکوت خبری . آبگوشتایی که از صتا طرح پر سر و صدای برخی مسولین تو جذب گردشگر به خونسارم موثرتره !


- تشکر می کنم از ایده های مبتکرانه ی شهر ! ایده هایی که حیفه خاک بخوره !


- تشکر می کنم از صاحب ایده ی قرار دادن پرچم گنبد حضرت عباس در قاب شیشه ای و گذاشتن صندوق پول زیر اون!


- تشکر می کنم از مردم فهیم شهر که به این موردم زیاد توجه نکردند و خندیدند و رفتند !


- تشکر می کنم از صاحب ایده ی آوردن گروههای دماء ( ضرب و موسیقی و سینه زدن بندری ) در بین هیئات شهر ! مراسمات عزاداریمون داره میشه مثل شلواری که هرگوشش یه وصله خورده ! اونم چه وصله ای ! رنگارنگ !


- تشکر می کنم از دزدان حسینی شهر که به دستگیره های روی در خونه ی حبیبیا هم رحم نکردین !

خواهشا این قلمو خودتون یواشکی بیارین بذارین سرجاش . از ما گفتن بود . ماله امام حسینه . شوخی نی . آتیشتون می زنه وا !


- تشکر می کنم از صدا و سیمای استانی که باز هم خونسار رو زیر چتر حمایتی خودش برد و فیلم مفتضحانه ای از عزاداری مردم خونسار پخش کرد !


- تشکر می کنم از غیرت بچه های خونسار که یبار دیگه نشون دادند هرجا جوون خونساری بیاد وسط خونسار سرافراز میشه . تشکر ویژه دارم از همه خصوصا آقایان حبیبی و صدیقیان که با تهیه و پخش فیلم جدید از محرم خوانسار، به استان عظمت کار خونساریها رو در همه چیز نشون دادند . دمتون گرم


- تشکر می کنم از اون پسربچه ی هشت ساله ای که وقتی رفت با باباش کفش نو خرید ، فرداش اونو یواشکی برد و پس داد و پولشو داد به هیئات برای امام حسین (ع) ....


- تشکر می کنم از آقای حاج حمید حبیبی عزیز ، بابت روپا نگه داشتن خونه ی حبیبیا و میزبانی عالی از عزاداران حسینی تو این مکان بی ریا . اونم با توجه به هزینه های سنگین حفظ این مکان و وجود بی مهری برخی از مسولین شهر ! واقعا تشکر


- تشکر می کنم از هیئات حسینی موریزان بابت فراموش نکردن سینه ی قشنگ خونساری


- تشکر میکنم از سایتای خوانسار نیوز ، چشمه سار و شهرداری که عکسای راهپیمایی روز سیزده آبان رو با گزارش و جزئیات تمام پوشش دادن .


- تشکر می کنم از سایت خوانسار نیوز که عکس و گزارش از عزاداری با عظمت مردم خونسار در روز یازدهم محرم 1393رو به صورت ویژه پوشش داد تا علاوه بر بیان مهمترین رویداد شهر ، تبلیغی باشه برای خونسار در سراسر جهان .


- و بسیار متشکرم از سایت چشمه سار و شهرداری که یادشون رفت مهمترین خبر چند روز خونسار ، یعنی برگزاری عزاداری محرم و دسته جات عزا رو با عکس و متن پوشش بدند ! شاید زیاد مهم نبوده ! یا زیاد کسی درگیر این مراسمات نبوده ! شاید !


- تشکر می کنم از نیروی انتظامی بابت حفظ فوق العاده ی امنیت در شهر خونسار .


- تشکر می کنم از همه ی دوستانی که منزلشان به سرقت رفت و آبروداری شهرو کردند .

ولی میگند تقصیر خودشونه ! چرا قبل از رفتن به بیرون به نیروی انتظامی نگفتین ما میریم تا سر کوچه و برمی گردیم؟!!!


- تشکر ویژه ای دارم از دوستان جوانم . از اونایی که هرچند مرا کم میشناسند و تازه واردی هستم در کنارشان ، ولی همیشه دستم را گرفته اند و نگذاشته اند زمین بخورم .

اونایی که بی ادعاند و مخلص . برادران و خواهرانی که یار و یاورانی هستند عزیز . احساس غرور می کنم به خاطر شما دوستان دوست داشتنی . دوستی با شما رو چگونه می توانم فراموش کنم ؟!  دوستی با شما رو با چه چیز می تونم عوض کنم ؟!

در جواب محبتهایتان چیزی ندارم جز تشکر و تشکر و تشکر


- در پایان تشکر می کنم از کارگر یکی از هیئتها که مثل پارسال وقتی روز آخر اومد مزدشو از رئیس هیئات بگیره ، در اوج نداری و نیازمندی ، وقتی پولشو گرفت و چند قدمی رفت ، دوباره برگشت و با دستانی لرزان سی تومن گذاشت رو میز رئیس هیئات . رئیس هیئاتم پرسید این دیگه چیه ؟ گفت : یه روزشو بخشیدم به ابوالفضل . و گریه رو اورد رو چشمای همه حاضرین اونجا . این یعنی اخلاص و عشق به ابوالفضل (ع)......


                                                               یا ابوالفضل جوونای عاشقتو تنها نذار


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۸
ایمان نبی

نظرات  (۱۰)

بابعضی تشکرها لبخندزدم و با بعضی تشکرها چشام کمی گرم شد.
منم تشکر میکنم:
از اون جوونی که همه ی حرفهاو نگاه ها رو به جون خرید تا حرفش رو زده باشه. تا برای هدف مقدسش کوشیده باشه که مصداق امروزی است برای حرفهای شریعتی ها و چمران ها و الگوی درستی گرفته از کسی که براش پرچم میگیره.شیوه علمداری همینه دیگه.منتهاش اینه که ما گیر ظواهریم.علم رو به همون جسمی میگیم که بلنده و هیئت رو بلندای صف هیئت می بینیم...
منم تشکر میکنم:
از زندان بانی که با مهربونی زنجیر به گردنم آویخته و روزانه روح و روانم رو خسته تر میکنه.
تشکر میکنم از اونی که ارزش برای حرف و دیدگاه بقیه قائله و باز هم تشکر میکنم از کسی که با نگاه مغرورانه تکیه زده به جایگاهی، هیئت یا اداره فرقی نمیکنه باید به اینها گفت: فواره چون که به بالا رفت و اوج گرفت سرنگون گردد.
و تشکر نهایی دارم از تمام هم سلولی ها و هم بندهای خودم.اونایی که محکوم شدن به اعدام و اونایی که به جرم های نکرده هر روز دارن تاوان پس میدن.
اونقدر متن زیبا بود که سر ذوق آمده و بیانم گشاده شد.متشکرم ازتون.
پاسخ:
بسیار لذت بردم از ابراز احساساتتون
به امید آزادی از زندانتون
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۸ نگاه و نشان

سلام اقای نبی 

 

اولن تشکر از شما 

 

 

دومن تشکر جامع ذیل را تقدیم میکنم بهر کسی که خودشو تویه این کاروان دید !

 

کاروانیکه همیشه وهمجا شعار کل یوم عاشورا وکل ارض کرببلا را سرمشقش میداند واگر چنانچه اهل دین اسلام نیست بفرمایش امام حسین ازاده مرد ست ....

 

پیران (چه زنان وچه مردان )بخوبی بعد از سالها ارادت خدمت امام حسین عزا داری میکنند ایشان دائم با ذکر امام حسین سفر زندگیه پر مشقتشان را طی نموده اند وهر دم به دم عاشقتر میشوند و هر لحظه به لحظه فروزانتر ....

میانسالان نیز گام به گام بهتر و بهتر تر میشوند چرا که به حقیقت بیشتر دست مییابند ......

 

جوانان که عمده نیروی جامعه محسوب میشوند در تلاطم چند رنگیهای دنیا خروشانزده ،سینه چاک حسیند وبس ...البته گاهی لغزشی دیده میشود نباید عرصه را تنگ کنیم نباید جولان خرد را با بیخردی جا بجا کنیم نباید لجاجت کرد باید دعوت نمود باید بجای فشردن فکهای چهره ،تیر آزادی را در میدان تبلیغ شلیک کنیم تا سینه جوانان را در نوردیم الم نشرح لک صدرک  و وضعنا عنک وزرک فان مع العسر الیسرا وان مع العسر الیسرا .....

 

نوجوانان که بی هیچ هزینه ئی حتی افسار شتر واسب را خدمت میدانند ......

 

کودکان ونوزادان که با نام حسین لب وا کرده تا نوبتشان برای خدمت برسد

با این وجود از همه تشکر شد

.

.

اما

من در امتداد هدف شما که تشکر کردید گلایه دارم نه از شما که بترتیب از نامبردگان ذیل

علمای فرهیخته خوانساری (روحانی وغیر روحانی )عزیزان شما برای برطرف کردن مشکلات مابین هیات چه راه کارهائی داده اید (چکردید )؟شما برای حذف خرافات از بدعتهای غیر اسلامی رایج در کارناوال عزاداری حضرات معصومین علیه السلام چکردید ؟ اگر اوردن شتر واسب دهل وکتل ......مداح گران قیمت ....هزینه هاای گزاف هیات مستند اسلامی دارد چرا بیان نمیکنید ؟چرا میترسید بگوئید محارم (زنان ودوشیزگان ودختران )نباید برای عزاداری در پی هیات سینه زنی مردانشان در خیابانهای ظاهر شوند ؟چرا ازوقتی که رسم جدید وخوب هیت شیرخوارگان راه افتاد وگروهی بنام دفاع از کودک آزاری مقاله پشت مقاله دادند زبان بدهن گرفتید ودر منابرتان از ان بعنوان جایگاهی که زنان مان بیشتر محفظند والبته اعمالشان نیز قبولترست فریاد نزدید چرا ؟ای علمای خوانساری خبر از کثرت طلاق در شهرمان را دارید ؟ایا میدانید در محلات وروستاهای حومه چه میگذرد ......خاطره ئی نقل کنم ......

مرحوم حضرت ایت اله غضنفری امام جمعه فقید شهرستان که مسئول دفتر ولایت فقیه شهرم بودند در جلسه ئی که برای اتخاذ تصمیم در مورد طرح دو شیفتی وبا اختلاط دختر وپسر در مدرسه ظاهرا اگر اشتباه نکنم (رحمت آباد )حضور داشتند دوستان میگفتند تا چنین حرفی از دهان یکی از مسئولین شهر بیان شده حضرت اقا دیگر تاب نیاورده واز جایشان بلند شده وفریاد زده به چه میزان اسلامی بدین تصمیم رسیده اید بار آخرتان باشد که تا من زنده ام چنین افاضاتی بفرمائید ....(قصدم نیست که ادا مه ماجرا را برایتان تعریف کنم )ولی دوست دارم اگر خوانندئی در میان هست که این موضوع را میداند تائید کند تا بیداری حاصل شود ....حیف فرصت نیست والا برای تان از حرکتهای کاملا منطقیه حضرت ایت اله سید مرتضای علوی میگفتم (مو به بدن سیخ شده ).

مسئولین محترم هیات بزرگ وکوچک خوانساری وای بحالتان اگر دچار منیت شده باشید وای بحالتان اگر خواسته باشید با اسب شتر و زنجیرو پوست شیرو شمایل فیل و.......منم منم کنید .بودند افرادیکه با چنین طرز تفکر احمقانه شان لطمه سنگین به اصل نظم عزاداری قدیم خوانسار وارد نمودند واینک سالهاست که با خاک گلاویزند .

 

مسئولین فرهنگیه شهرستان ایا وقت تبیین مراسمات عزاداری امامان نرسیده ؟ایا زمان ان نیست که با توجه به بیداری جوانان شهرمان که در عرصه مجازی کاملا مشهودست به وظایف خاک خورده اتان بازنگری کنید ؟.....

بطور خاص گلایه میکنم از رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان که هیچگاه فکر نکن به وظایفد خوب رسیده ای انجام وظیفه هرگز اجرای قوانین مصوب نباشد بلکه تو وتمام اعضای آموزش و پرورش شهرستان باید حتی حتی حتی حتی در بدترین شرایط مالی واقتصادی مراقب نسل اینده دارالمومنین باشید ......

متاسفانه گلایه مندم از جناب اقای فرماندار دوست داشتنی ...اقای مهندس ،خبر داری گروهی از مردم خوانسار گرفتار اعتیادند ایا میدانید گروهی از رها یافتگان از بند اعتیاد با مسافرت هرروزه به کمپینگ خمین (کنگره شصت -60) دارند نجات مییابند وایا تا بحال کسی به شما گفته که با برقراریه یه کنگره 60 در شهرستان میتوان از ادامه امار رو به افزایش معتادین به مواد خطرناک مخدر جلو گیری کرد وحتی میتوان معتادین فعلی را نجات داد ......

 

اقای مسئول ویا کارمند هر اداره ئی  ایا میدانی در صورتیکه به مردم خدمت نمائی  جزء منصورین امام حسینی ؟

 

ایا هنوز به فکر توریستید یا به فکر جوانانید

ایا هنوز به فکر احداث مسجدید یا به فکر احداث راه وعلمید

ایا هنوز از جوانان برحذرید

ایا اگر امکان کمک به جوانان برایتان میسر شود به کدام گروه اقشار میرسید جوانانیکه علم دارند اما کسی را ندارند ،جوانانیکه نه علم دارند ونه کسی را ،جوانانیکه گرفتارهوی نفس شده ودر گرداب روزگار اصلا اهل تفکر نیستند ،به هریک از اینان چطور رسیدگی میکنید ایا میدانید الان در همین بوته گرفتارید شما مسئول رسیدگی به همه این عزیزانید تازه این بخشی از ایشان بودند که من اشاره کردم ......

گلایه مندم از دست برخی دوستان وبلاگیم که واژهای مختلف سیاسی ،اقتصادی و ....فکاهی در حرف زدن وبستن ....انوقت انتظارم دارند خب نمیشه برادرمن .....

بذارید یه کمی خستگی در کنم دوباره خدمت میرسم ... 

پاسخ:
تشکر جناب اورعی بابت تشکراتتون
من باب امانتداری :
رونوشت خدمت خوانندگان عزیز
چرا قرار نیست هیچوقت توشهر ما جابیفته،هر اتفاقی قراره برا اولین بار بیفته حمایت میخواد نه تهدید...؟؟
موفق باشین،امیدوارم همچنان صبور بتونید ادامه بدین با این اوصاف،حیفه که ایده های قشنگی که دارین در جا ازبین بره،بنظرم خوبه که دوستان روش فک کنن لااقل...
من اما تشکر میکنم از اون عزیزی که دستمزدشوبخشید به اربابش،کارش قشنگ بود...
والبته ازشما.التماسدعا

تشکر میکنم از جوون امروزی که با تمام بدعت ها و تحریفها ، هنوزم محکم و استوار پای فلسفه ی عاشورا وایساده...
از همه عالم و آدم تشکر کردی الا من:(((((((
به نظر میاد خیلی ایده‌آلیست هستی و لاجرم زیاد حرص میخوری. این ناراحتی از بند بند نوشته‌هات پیداست....
انتخاب خودته میتونی حرص بخوری و میتونی هم نخوری. یه هر حال کار اجتماعی بسار مشکله و فقط شناخت مشکل کافی نیست. نحوه بیان و راه نیل به راه حل بسیار مهمتره و برای رسیدن به نتیجه باید با توجه به فرهنگ حاکم طی طریق کرد. 
...
بنده هم از وجود پربارتون تو این جمع تشکر میکنم. کور شدم این همه تشکر خوندم:)
پاسخ:
آقا از شما هم متشکریم .
اتفاقا همه ی دوستان به من میگند خیلی یه موضوع رو نشدنی میبینی ! یکم ایده آلیست باش !
من اصلا حرص نمی خورم . این روش بیان یه سری انتقاداته که فکر می کنم گفتنش به از نگفتنشه
کار اجتماعی یعنی با اجتماع انجام دادن . یعنی سروکله زدن با هزاران عقاید و تفکرات مختلف پس بدیهی است سخت باشه

۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۶ کامران میرمحمدی
ایمان جان
غبطه خوردم به این همه شور جوانی که یکجا همشو صرف شهرت کردی و هیچ کس متوجه این موضوع نیست که این شور جوانی میتونست صرف لذایذ و منافع شخصیت باشه .....
یه جورایی حسودیم شد که چقدر شعور و معرفت رو تنهایی تو خودت جمع کردی و یه ذره اش رو هم برا ما نذاشتی
واقعا مرحبا به تو جوان پاک .....مرحبا

در مورد انتقادهات بگم که کلا ذات انتقاد همینه و یک بخشی اش برمیگرده میخوره تو سر خود آدم .
این انتخاب خودمونه و به قول معروف ما که خربزه میخوریم باید پای لرزش هم بشینیم ...
البته قاعده درست اینه که مسئولین ما مثل حاج حسن شفعتی انتقادات رو بپذیرند و حداقل کاری که میتونند بکنند صدامون کنند و از نزدیک درد دلمونو بشنوند ولی متاسفانه اشکال اینجاست که هیچکس جای خودش نیست و با شنیدن انتقاد میخواند با هر وسیله ممکن منبع انتقاد رو نابود کنند .
ولی ایمان جان در راهت استوار باش و محکم ....
خداوند صاحب حقه و در نهایت این راه دشوار نتیجه ای رو که میخوای و اونم سرفرازی شهرته بهت میده شک نکن .....
دوستت دارم و بعنوان یک برادر کوچک در کنارتم
پیروز باشی
پاسخ:
شما لطف دارین جناب مهندس
اغراق می فرمایید ما در حد این همه ی تعاریف شما دوست عزیز نیستیم .
برای شما و خانواده ی محترمتان سربلندی و سعادت و همچنین
سرافرازی برای خوانسار عزیز آرزومندم .
موفق باشیند
در مقابل این همه سپاس چه می شود گفت؟!
خواهش می کنم راحت ترین جمله است که از طرف همه ذینفعان قابل بیانه.

مهمترین نکته فیلم سال 61 به نظر من اینه که نحوه عزاداری خوانسار اینفدر سنت شده که غیر قابل تغییر به نظر می‌رسه. خیلی حرص نخور که اسرار ازل را نه تو دانی و نه من!
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ محمود قربانی پور
سلام 
شاید باید زودتر از این وبلاگتون رو با دقت میخوندم. با افتخار تو قسمت پیوندهای وبلاگم لینک شدید.
در ضمن همه این تشکرهایی که کردید خودش میتونه موضوع یه نوشته و تحقیق خوبی بشه بالاخص در مورد محرم و هیئت و مداح و خلاصه همه موارد.


پاسخ:
سلام خدمت شما برادر بزرگتر خودم :
آقا محمود
شما لطف دارید . حقیر از همون روز اول شروع درنگ نامه ، لینک سایت وزین شما رو با افتخار در لیست پیوندهای خودم قرار داده ام و مرتب به سایتتون سر میزنم . هر چند گاهی کم کار می شوید ولی باز هم از اینکه هستید خوشحالم ...
در مورد تشکر ها هم نظر خوبی دادین .
 به نظرم علاوه بر موضوع تحقیق خوب باید از بعضیاشم خوشحال و از بعضیاشم متاثر شد و گفت : چرا ؟!
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ محمود قربانی پور
سلام 
شاید باید زودتر از این وبلاگتون رو با دقت میخوندم. با افتخار تو قسمت پیوندهای وبلاگم لینک شدید.
در ضمن همه این تشکرهایی که کردید خودش میتونه موضوع یه نوشته و تحقیق خوبی بشه بالاخص در مورد محرم و هیئت و مداح و خلاصه همه موارد.


سلام.
واقعااحسنت آقای نبی
آفرین.همه ی حرفاتون بجاو زیبا بودوجای تایید داره..
واقعا* تشکر*اصلی رو ما باید از شما داشته باشیم بخاطر نوشتن همچین نکات قابل تأملی که ذکر کردید..

پاسخ:
با سلام
خواهش می کنم . نظر لطف شماست وگرنه حقیر درخور این همه تشکر و سپاس نیستم
پاینده باشیند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی