درنگ نامه

هرگاه در کاری که برایت پیش آمده است احتیاج به مشورت پیدا کردی ابتدا آن را با جوانان در میان بگذار؛ زیرا جوانان تیز هوش تر و از سرعت حدس بیشتری بر خوردارند٬ سپس درباره ی آن با میان سالان و پیران رایزنی کن تا عیبش را بیابند و نیکش را برگزینند؛ چرا که آنان از تجربه بیشتری برخوردارند. منبع : شرح نهج البلاغه لابن ابی الحدید ٢٠/٣٣٧

درنگ نامه

هرگاه در کاری که برایت پیش آمده است احتیاج به مشورت پیدا کردی ابتدا آن را با جوانان در میان بگذار؛ زیرا جوانان تیز هوش تر و از سرعت حدس بیشتری بر خوردارند٬ سپس درباره ی آن با میان سالان و پیران رایزنی کن تا عیبش را بیابند و نیکش را برگزینند؛ چرا که آنان از تجربه بیشتری برخوردارند. منبع : شرح نهج البلاغه لابن ابی الحدید ٢٠/٣٣٧

درنگ نامه

با سلام خدمت شما ، هدف از این وبلاگ ایجاد لحظه ای تامل بر روی مسائل جاری زندگی است پس می توانیم با اندکی درنگ نسبت به مسائل روزمره ، زندگی را این بار با هم و از دریچه ای دیگر بنگریم .

آخرین نظرات
  • ۱۲ اسفند ۹۵، ۱۰:۱۸ - محمد
    سلام

روز خبرنگار

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

با سلام

روز خبرنگار را در عین ناباوری در غربت هر چه تمام ، به تمامی اهالی اهل خبر و قلم و تلاشگران عرصه فضای مجازی خصوصا خوانساریهای فعال در این زمینه و تمام دوستان وبلاگ نویس خودم تبریک گفته و از خداوند منان سربلندی و سعادت را در تمام لحظات زندگی برایتان خواستارم . امیدوارم در ادامه این راه سخت و شیرین همیشه سرافراز و موفق باشید.


درنگ نامه


از اینجا به بعدو جناب اورعی (نگاه و نشان ) زحمتشو کشیدند که ازشون بی نهایت سپاسگزارم :


درنگ نامه عزیز راس میگی و واقعا من از روی گل چنتا خبر نگار خوبه خوانساری شرمنده ام که اصلا توجهی به این روز با اهمیت نداشتم والبته از شما بینهایت ممنونم بابت این این تذکر نیکتان .

در ذیل من صرفا از اونائی که بعنوان خبرنگار معروفند نام برده وروزشونو بهشون تبریک میگم واینم بگم من فقط این تعدادو میشناسم اگر کسی از قلم افتاد بداند که من ارادتمندشان هستم.
1.
عزت شفیعی و همراهان وی در این رابطه (مثل اقای منصوری که خودش الان یه پای خبرنگار ه مطابق خبر اخری که از قبل داشتم )
عزت خان پیشکسوت این امر مهم در خوانسار بودند وشاید خبرنگاران جدید وفوق العاده خوب مدیون ایشان باشند والبته عزت مرد ادب وخبرخوانساره .
2.
اقای مهدی حاج زکی خبرنگار  پرطمطراق (چلچو،میمینک)خوانسارکه مورد توجه تمامی گروهای مختلف هستند این فرد بسیار پرتلاش والبته با هوش و غیر حزبیست .

3.
اقای خسرو دهاقین ،که بنظرم علاوه بر شغل شریف معلمی از حوزه خبری هم خودش وهم عموم مردم خوانسار را منتفع میکند وصد البته چون از حاشیه روستا (که با من هم محلیست )وارد بر عرصه جامعه گذاشته ،خسرو در سلامت فکریش وهمینطور سلامت اخلاقیش که هیچ گزندی بدان نیست هیچ بلکه وی تاثیر گذارترین فرد حاضر در امورات خبری خوانسارست بارها مردم رباط در مراودات وامورات اداری شهر که به نوعی به ایشان ختم میشود رضایت خود را همراه با دعای خیر برای ایشان والبته پدر بزرگوارشان دارند .

4.
وفرد دوست داشتنی ،برادر شهید وفرد لایق برای این امر خطیر که تا به امروز حتی در یک موردهم کسی ویا گروهی بغیر از خبر رسانی از ایشان هیچ موضع گیری دیگری ندیده ومیتوان گفت مطابق اصل واساس یه خبر نگار گام بر داشته کسی نیست بغیر از اقای صدیقیان که بازهم خوشبختانه از محله رباط میباشند (همه خوانندگان در این لحظه اون دست قشنگرو به افتخار این شخصیت ارام ومتدین وصادق وبی ریا بنند بعدشم یه صلوات برا خودش پدر مرحومش وداداشه شهیدش ختم کنند ).
 

5. جناب حسنعلی مهدی که از عزیزان بزرگوار فعال در عرصه خبر و خبرنگاری شهرستان خوانسار هستند


6. و همچنین تلاشگران و خبرنگاران فعال در پایگاه خبری چشمه سار 


7. البته یادمان به جوانان خوانسار تیوی هم هست . این روز را به آنان نیز تبریک می گوییم . امیدوارم در ادامه راه پر ارزششان همواره پیروز و سربلند باشند .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۷
ایمان نبی

نظرات  (۵)

وبتون عالیه. خوشحال میشم به منم سر بزنید.
www.pc93.ir
پاسخ:
ممنون ، حتما
سلام
روزتون مبارک
پاسخ:
تشکر ، همچنین
سلام، ممنون از لطف شما هرچند ک هیچ سررشته ای از خبرنگاری ندارم.. روزتون مبارک انشالله در سالهای آینده شاهد شکوفایی استعدادهای خوانسار در این زمینه باشیم و این روز با تلاش خود شما جزو روزهای مهم شهرستان محسوب بشه و کلمه غربت از کنارش حذف بشه
اینو بدونید ک توی شهرستان خودمان باید تلنگری برای بقیه باشیم و تواناییمان را خودمان تنها با پشتکار خودمان ب سطح عالی برسونیم اینو تجربه ب من ثابت کرده.
پاسخ:
تشکر از اینکه به ما سر زدید و با نظرات قابل درنگتون به ما رنگ و بوی امید دادید.
پاینده باشی دوست عزیز
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹ حمید امینی
روزتون مبارک
پاسخ:
همچنین جناب امینی گل

مطلباتونو خوندم.عالیه.اگر باتبادل لینک موافقین تو وبمون اطلاع رسانی کنین.منتظر حضورتون هستم.

پاسخ:
تشکر
باکمال میل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی